مراسم ۳۰ سالگی شرکت دیلینک و ۲۵ سالگی ایزی (گارانتی دیلینک در ایران) شامگاه دیشب با حضور کانال فروش، مسئولان صنفی، خبرنگاران و مشتریان با اعلام افزایش زمان گارانتی به ۴ سال و راه اندازی باشگاه مشتریان ایزی برگزار شد.
عبدالصاحب نجفی، مدیر عامل شرکت ایزی در این مراسم طی سخنانی به نقشه راه جدید ایزی و دیلینک، تأکید بیشتر ایزی و دیلینک بر فعالیتهای مارکتینگ با محور مصرف کننده نهایی، راه اندازی پرتال باشگاه مشتریان ایزی، تغییرات اساسی و افزایش زمان گارانتی محصولات و تسهیل شرایط استفاده از خدمات گارانتی ایزی اشاره کرد.
محمد امین خلیفه زاده مدیر دفتر دیلینک ایران نیز در این مراسم بخشی از محصولات و فناوریهای این شرکت را برای حضار توضیح داد.
به گفته خلیفه زاده، دیلینک با توجه به تغییرات فناوری و نیازهای مصرف کنندگان، به ارائه محصولات متنوع ۴G و ۳G و همچنین نسل جدید محصولات وایرلس AC با سرعت و پهنای باند بسیار بالا، تجهیزات اینترنت اشیاء برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی پرداخته و تنوع این رده از محصولات را افزایش داده است.
از ابتدای سال ۹۵ محصولات ADSL دیلینک، دارای ۳ سال گارانتی شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای دو سال گارانتی هستند که با عضویت و ثبت محصول خریداری شده در ماه اول پس از خرید ، میتوان زمان گارانتی را به مدت یکسال افزایش داد.
بنابر این محصولات ADSL دارای ۴ سال گارانتی شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای ۳ سال گارانتی خواهند بود. همچنین مزیتهای دیگری با عضویت در باشگاه مشتریان ایزی به مصرف کنندگان خواهد رسید.
این خدمات عبارتند از دریافت خبرنامهها و آگاهی از آخرین محصولات و آموزشی و مراسم معرفی محصولات، امکان بهره مندی از تخفیفات دورهای در موارد خاص و امکانات متنوع دیگر.
در این مراسم هدایای ویژه برندگان جشنوارهی مهر ایزی که مبلغ ۱۰ میلیون وجه نقد به هریک از دو نفر برگزیده این جشنواره بود به همراه هدایای مخصوص برندگان جشنوارهی نوروز ۹۵ ایزی اهدا شد.