فرهنگسازی برای توسعه فناوری اطلاعات لازم است

حل مشکلات با کمک رایانه حل مشکلات با کمک رایانه

ساری – مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرهنگ سازی برای توسعه و ترویج فعالیت های فناوری و اطلاعات را لازم دانست.

1945059

به گزارش خبرنگار مهر، cheap jerseys محمد شجاعی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه فناوری اطلاعات، موضوع حلقه های مفقوده از چالش های اصلی است، دانشگاه را یکی از حلقه های اتصال بیان کرد Intendente و اظهار داشت: در حوزه آی تی آن قدر فعالیت وجود دارد که براحتی می توان خلق ثروت کرد wholesale nfl jerseys زیرا بخش زیادی از جامعه ما فقیر هستند.

وی بر لزوم فرهنگ سازی برای توسعه و ترویج فعالیت های cheap jerseys فناوری تاکید کرد و گفت: به عنوان نمونه با توجه به اینکه بانکداری الکترونیک افزایش یافته است اما هنوز شاهد آن هستیم که مردم برای دریافت خدمات به بانک ها مراجعه می کنند.

شجاعی با اظهار اینکه بخش خصوصی باید راه مناسب برای فعالیت را پیشنهاد دهند گفت: بجای اینکه بخش خصوصی دنبال حمایت باشند، دنبال اسپانسرهای بزرگ باشند.

مرتضی براری معاون حقوقی وزارت ارتباطات Zaczynamy! و فناوری اطلاعات نیز الگوساری و تشکیل کمیته مشترک برای توسعه فناوری اطلاعات را در مازندران لازم دانست و Actual بیان داشت: سهم حوزه فناوری اطلاعات در سبد خانوار هر سال به صورت تصاعدی افزایش می یابد باید کسب و کارها را در حوزه فناوری افزایش دهیم.

وی توسعه همکاری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی را مفید دانست و خواستار برنامه ریزی wholesale nfl jerseys برای ارائه خدمات به این حوزه شد و گفت: می توانیم در حوزه پیشگیری از بیماریها در حوزه فناوری اطلاعات برنامه ریزی کنیم، همچنین برای حمایت از شرکت های سازنده بازی و گیم در فضای مجازی آمادگی داریم.

حل مشکلات با کمک رایانه

بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمار بازدید سایت