سامسونگ در روزنامه آمریکایی از کاربران معذرت خواهی کرد
همانطور که احتمالا تاکنون متوجه شدهاید، چندی پیش سامسونگ محصولی را با نام گلکسی نوت ۷ عرضه کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد؛ اما مدتی بعد تعدادی از آنها بنا به دلایلی منفجر شدند. سامسونگ بعد از این اتفاق مجبور شد تمام گوشیهای گلکسی نوت ۷ عرضهشده را جمعآوری کند. حال سامسونگ در روزنامه آمریکایی از کاربران معذرت خواهی کرد تا حسن نیت را به مشتریان ثابت کند .
چند روز پیش این شرکت در سه روزنامه بزرگ و پرتیراژ آمریکا بهصورت تمام صفحه از کاربرانش عذرخواهی کرد. روزنامههای وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و واشنگتن پست از این جمله بودند که سامسونگ از طریق آنها از مشتریان انگلیسیزبانش بهطور رسمی بابت اتفاقاتی که پیش آمدهاند عذرخواهی کرده است. این عذرخواهی توسط Gregory Lee امضا شده و گفتنی است که وی مدیرعامل سامسونگ الکترونیک در آمریکای شمالی است. در ادامه میتوانید بخشی از متن این عذرخواهی را مطالعه کنید:
یکی از اصلیترین اصول در مأموریت ما این است که بهترین محصولات را در خصوص ایمنی و کیفیت در اختیار کاربرانمان قرار دهیم. اخیرا ما در این خصوص کوتاهی کردیم؛ به همین دلیل ما واقعا متأسفیم. ما بخشهای مختلفی از آن دستگاه را بررسی کردیم که در این بین میتوان به سختافزار، نرمافزار، فرآیند تولید و بهطور کلی بخش باتری اشاره کرد. ما تا جایی که ممکن بود سریع اقدام کردیم اما ارائه پاسخی صحیح در این خصوص نیازمند زمان است.