گوشی تاشوی شیائومی mixflip

گوشی تاشوی شیائومی mixflip
حل مشکلات با کمک رایانه حل مشکلات با کمک رایانه
گوشی تاشوی شیائومی mix flip به زودی

گوشی تاشوی شیائومی mixflip 

شیائومی که قبل از این با تولید گوشی های Fold در بازار خودی نشان داده بود حالا گوشی تاشوی شیائومی با مدل mix flip به زودی روانه بازار خواهد شد .

در حالی که شرکت شیائومی به صورت رسمی انتشار این تلفن همراه را تایید نکرده است ، اما احتمالا در سال آینده این گوشی را همراه با میکس فولد ۴ به بازار عرضه خواهد کرد .

چیزی حدود یک ماه بود که شیائومی گوشی mi mix fold 3 را معرفی کرد اما هنور مدلی که به صورت تاشو باشد را روانه بازار نکرده است .

اما خبر خوب برای طرفداران شرکت شیائومی این است که شیائومی مدل mixflip را با قابلیت تا شدن و اندازه خیلی کوچک با امکانات زیاد و قابل مقایسه با بقیه گوشی های پرچم دار وارد بازار خواهد کرد .

 

مشخصات mix fold 

هنوز مشخصات دقیقی در مورد این گوشی به دست ما نرسیده است اما با شایعاتی که اخیرا شنیده شده ، شیائومی احتمالا گوشی تاشوی mix flip را با پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ و دارای ۳ دوربین در پشت به زودی وارد بازار خواهد کرد .

همانطور که انتظار می رود این گوشی با کیفیت سخت افزاری بالا و باتری قوی و ظاهری شیک و جذاب همراه خواهد بود اما هنوز منبع معتبری این خبر را تایید نکرده است .

مدل نامبر

با توجه به اینکه شیائومی گوشی های متنوعی با حالت تاشو دارد حال باید ببینیم شیائومی با ارائه این مدل تاشو به اندازه مدل Fold که به تبلت تبدیل میشود ، موفق خواهد بود یا خیر .

شماره مدل

IMEI

تنها اخبار که در مورد این موضوع صحت دارد این است که گوشی کوچک تاشوی شیائومی با نام mix flip که قرار است به زودی روانه بازار شود ، در دیتا بیس IMEI با مدل نامبر ۲۳۱۱BPN23C رویت شده است که صحت تولید میکس فلیپ را تایید می کند .

 

مطلب مرتبط 

رونمایی آز آیفون ۱۵

حل مشکلات با کمک رایانه

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. پینگ بک: گوشی تاشوی جدید هواوی میت X5 - آی تی نما | اخبار تکنولوژی و فناوری | اخبار آی تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمار بازدید سایت